Scherpe energietarieven voor elektrisch laden en uw VvE

Naast een goed advies voor de laadpalen binnen uw VvE kan een advies op maat voor scherpe energietarieven natuurlijk niet ontbreken. In samenwerking met VvE Laadloket biedt VvE Energie uw VvE een advies op maat aan voor de collectieve inkoop van energie (elektriciteit en gas).

Vraag een energieadvies op maat aan

Wanneer de VvE laadpalen heeft geplaatst of gaat plaatsen kijkt VvE Energie samen met de VvE welk tarief het beste aansluit bij de wensen en behoeften. In sommige situaties kan een energiecontract met vaste tarieven het beste zijn, maar voor een andere VvE kan een dynamisch energietarief weer uitkomst bieden.

Bent u benieuwd welk energietarief het beste bij uw VvE past (in combinatie met elektrisch laden)? Vraag nu vrijblijvend een energieadvies op maat aan. Uw VvE kan ook gebruik maken van een advies op maat wanneer er nog geen laadpalen geplaatst zijn.

Energieadvies op maat aanvragen

"*" geeft vereiste velden aan

Max. bestandsgrootte: 5 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Over VvE Energie

VvE Energie is een doorlopend energiecollectief specifiek voor Verenigingen van Eigenaren (VvE’s) en haar beheerders. VvE Energie zorgt ervoor dat de VvE altijd verzekerd is van scherpe en eerlijke collectieve energie tarieven, zonder dat de leden hier enig omkijken naar hebben. Ieder jaar opnieuw. Op dit moment zijn meer dan 5.000 VvE’s deelnemer aan het collectief.

De tarieven worden jaarlijks uit onderhandeld. Dit betekent echter zeker niet dat de VvE ook steeds van leverancier moet veranderen. VvE Energie biedt de bestaande leverancier de gelegenheid om het scherpe tarief te matchen. Hierdoor heeft men wel het scherpe tarief, maar hoeft men niet over te stappen.

De belangrijkste voordelen

• Geen jaarlijkse overstap
  • U betaalt nooit vaste leveringskosten
  • Geen minimum of maximum verbruik