Invulling geven aan de (toekomstige) laadbehoefte van de VvE? Of het gewoon goed geregeld hebben als de notificatieregeling in werking treedt? Met een oplaadpuntenadvies van VVE Laadloket zorgt de VvE voor een gedragen en toekomstbestendig laadplan.

Oplaadpuntenadvies VvE's

Stap 1

Toekomstbeeld

• Op basis van enquêtes onder de leden wordt het Gezamenlijk Toekomstbeeld van elektrisch laden voor uw VvE opgesteld.
  • Dit geeft inzicht in huidige en toekomstige behoefte aan laadpunten en zorgt voor draagvlak binnen de VvE.
Stap 2

Schouw & Oplaadpuntenadvies

• VVE Laadloket voert een schouw uit op locatie.
  • Het toekomstbeeld en de uitkomsten van de schouw leiden tot een oplaadpuntenadvies met een toekomstbestendig laadplan. Naast het laadplan komen veiligheid, optimale locatiekeuze, benodigde stroomcapaciteit en verdeling van kosten terug in het adviesrapport.
Stap 3

Ondersteuning leveranciersselectie

• Na een positief besluit over het laadplan gaan we opnieuw voor de VvE aan de slag
  • Op basis van de uitkomsten van het oplaadpuntenadvies vraagt VVE Laadloket offertes aan. Dankzij onze kennis van de techniek en de markt krijgt de VvE het beste en meest voordelige aanbod voor de realisatie van de laadpunten bij de VvE.

Bent u benieuwd wat VVE Laadloket voor uw VvE kan betekenen?
Plan dan een kennismaking, vraag direct vrijblijvend een offerte aan of bekijk hieronder uitgebreid de drie stappen.

Drie stappen van het adviestraject

Stap 1

Toekomstbeeld

• Vragenlijst bestuur – U ontvangt van ons de eerste vragenlijst, met algemene vragen over de VvE.

• Vragenlijst VvE leden – De VvE leden ontvangen via het bestuur de tweede vragenlijst, met toelichting en uitleg en vragen over de verwachtingen en houding ten aanzien van elektrisch rijden.

• Gezamenlijk Toekomstbeeld – Wij stellen dan het ‘Gezamenlijk Toekomstbeeld’ van uw VvE op.

Stap 2

Schouw & Oplaadpuntenadvies

• Mogelijkheden – Op lokatie worden de mogelijkheden in kaart gebracht.

• Adviesrapport – Vervolgens wordt een adviesrapport gemaakt met het laadplan en onderwerpen als veiligheid, benodigde stroomcapaciteit, kosten, btw en verdeling van de kosten.

• Toelichting op de ALV-vergadering – Tot slot kan, indien gewenst, het adviesrapport worden toegelicht op de ALV-vergadering.

Stap 3

Onafhankelijke leveranciersselectie voor realisatie laadpunten

• Offerte uitvraag – De uitkomsten van het adviesrapport worden geformuleerd in een de offerte uitvraag.

• Geschikte partijen – VVE laadloket vraagt bij diverse leveranciers voor de realisatie van de laadpunten een offerte uit voor een passend aanbod.

• Selectie leverancier – VvE Laadloket beoordeelt met onze kennis van de markt en de techniek de offertes en voorziet de VvE van advies om tot selectie te komen van de leverancier.

Offerte aanvragen

Bent u geïnteresseerd in dit adviestraject voor uw VvE? Vraag vrijblijvend uw offerte aan.

"*" geeft vereiste velden aan

1Contactpersoon VVE
2Gegevens VVE
3Gegevens aanvraag

Contactpersoon VVE

Naam*

U kunt ons ook altijd bellen of mailen op:
+31 (0) 85 210 2605 of info@vvelaadloket.nl

Plan direct een kort gesprek met ons in en kom te weten hoe wij uw VvE kunnen begeleiden bij de realisatie van laadoplossingen.